Pelancaran Pasukan Negeri Sembilan FC

Saingan liga Malaysia kian membara. Tentunya pasukan negeri sembilan menjadi salahsatu pasukan yang digeruni baik di liga super mahupun liga piala Malaysia. Bertempat di Klana Resort, Seremban, majlis pelancaran pasukan N9 FC telah diadalah secara rasminya oleh Menteri Besar Negeri Sembilan yang juga merupakan Pengerusi Pasukan Negeri Sembilan. 

Image may contain: 4 people, people smiling, text

PBNS telah melantik Jorg Peter Steinebrunner dari German sebagai Ketua Jurulatih dan Mohd Asri Ninggal sebagai Penolong Ketua Jurulatih. Seramai lima pemain import baharu telah diperkenalkan iaitu Nicolas Leandro Velez dari Argentina (tengah) Flavio Beck Junior dari Brazil (tengah), Madu M Mohana dari Singapura (pertahanan), Kim Doheon dari Korea Selatan (tengah) dan Renars Rode dari Letvia (pertahanan). 

Berikut adalah senarai lengkap barisan pemain liga super, belia dan Presiden Negeri Sembilan bagi sesi 2018.


Image may contain: 12 people, people smiling

Image may contain: 8 people, people standing and text


Image may contain: 3 people, people smiling, text

Selain Para Pemain dan Jurulatih, sponser rasmi pasukan Negeri Sembilan FC atau dikenali Sebagai N9FC turut diperkenalkan. Antara Sponser yang mengambil bahagian adalah

1.Matrix Concept sdn.bhd
2.Negeri Roadstones sdn. Bhd
3.Hospital Pakar SALAM
4.Al-Ikhsan Sdn. Bhd
5.Seri Pajam Sdn.Bhd

Diharapkan Semua Pemain dapat menunjukkan semangat juang yang tinggi. Jangan sampai jatuh ke liga Premier sudah. GOOD LUCK!

Catat Ulasan

0 Ulasan