Review : WDEC ( Women Desiree Essential Cream )

Assalamualaikum,

Hari ini Risya mahu review satu product yang Risya rasa amat amat berguna kepada wanita-wanita diluar sana.
Pada mulanya, Risya macam tak percaya je tentang product ini akan tetapi apabila kakak Risya buat testimoni dekat adik Risya, Risya terus berkata daham hati " tak boleh jadi ni, aku mesti beli hari ini jugak".


See!!!!muka adik Risya, serius.. ini bukan teknik Makeup or camera 360…ini fakta. macam manalah Risya tak jelous dengan adik kan. For ur information, product ini bukan sahaja untuk mencantikkan luaran kita, tetapi ianya juga mencantikkan dalaman kita. 

Wanita sering diuji dengan hormon2 yang tidak menentu seperti senggugut. Risya sendiri mempunyai Senggugut yang sangat melampau. Setiap bulan, Risya akan Ambil MC kerana kesakitan yang amat sangat. Alhamdulillah, dengan izin Allah, selepas pakai product ini, senggugut Risya mula menghilang. Dan dengan izin Allah jugak, ramai pengguna product ini jugak mengandung setelah bertahun menunggu kelahiran cahaya mata. Risya tidak kata, lepas pakai product ini, confirm u mengandung.kita hanya mencuba,iktiar dan selebihnya berserah pada Yang Esa.

“pil tu nak makan berapa biji sehari ??” maaf adik-adik, kakak-kakak, Risya kalau pil pun risya tak akan ambik. Product ini hanya sapu di Nadi-nadi kita dan dibawah perut kita (ari-ari). Nak tahu product apa yang Risya maksudkan??? Taraaa………………

WDEC ataupun Women Desiree Essential Cream 

sila hubungi 0123404445 ( iela/risya ) untuk mengetahui lebih lanjut product istimewa ini. Insyaallah ianya pasti berkesan.



Catat Ulasan

0 Ulasan