Jom Dapatkan BigPay Card - AirAsia Sekarang!!





Hai, dalam satu post saya di FB, ramai yang PM saya untuk mendapatkan cara untuk memiliki BigPay Card. Jadi, saya ingin kongsikan pada anda semua bagaimana cara dan apakah kelebihan yang akan dapat jika anda memiliki kad tersebut.

Apa Itu BigPay?

BigPay baru-baru ini melancarkan aplikasi baru di Malaysia dengan misi untuk menyediakan perkhidmatan kewangan yang murah, adil dan telus bagi semua orang. Aplikasi BigPay adalah alternatif digital setiap hari yang memberikan pengguna fleksibiliti untuk dibelanjakan di mana sahaja.

BigPay ditawarkan untuk peranti Android dan iOS hari ini. Melaluinya, anda boleh menghubungkan sehingga 10 kad debit atau kredit, dan menggunakannya untuk tujuan pembayaran. Anda juga turut boleh membekukan sesuatu kad terus melalui aplikasi berkenaan – amat berguna sekiranya kad fizikal anda hilang dan sebagainya.
Melalui BigPay juga, anda turut boleh memantau perbelanjaan dan melihat berapakah anda belanja, serta mengawalnya.
Bercakap mengenainya, melalui Tweet, Tony Fernandes turut mengatakan ia kelak akan menyokong pertukaran mata wang, dan berkemungkinan juga meminjamkan wang melaluinya.

Membuka akaun ini adalah cepat, tanpa kertas dan semuanya dilakukan pada telefon pintar anda - tidak ada lagi yang beratur atau menunggu temu janji. Setelah memuat turun aplikasinya dan mendaftar, setiap pelanggan BigPay dikeluarkan dengan Mastercard yang unik serta mengeluarkan wang tunai mereka dari ATM secara global.

"BigPay is run as an independent company with a start-up culture running through its blood, reflecting the DNA of its entrepreneurial parent company, AirAsia. Tony Fernandes and Kamarudin Bin Meranun set up AirAsia so “everyone can fly”. In the same vein, BigPay’s ambition is to revolutionise financial services in South East Asia, so “everyone can buy”"

Sebagai sebahagian daripada ekosistem AirAsia, BigPay mahu mengurangkan kos perjalanan untuk semua orang. 

Mengenai BigPay

BigPay boleh didapati di Malaysia dan merupakan pengeluar e-money berlesen yang dikawal selia oleh Bank Negara Malaysia. Aplikasi BigPay membolehkan penggunanya untuk menguruskan wang dalam perjalanan dari telefon pintar mereka. Pengguna dapat melihat transaksi mereka dalam masa nyata, menambah resit foto ke pembelian, menjejaki perbelanjaan bulanan mereka, membekukan kad mereka dan menghantar wang kepada rakan dan keluarga secara percuma.
  • Transparansi penuh dan yuran yang lebih rendah daripada kad bank purata anda, terutama semasa perjalanan. 
  • Kebebasan dan kelonggaran untuk menguruskan akaun anda dan dibelanjakan dengan pedagang di seluruh dunia menggunakan kad BigPay
  • Faedah perjalanan dengan AirAsia termasuk yuran pemprosesan sifar, F & B prabayar dan diskaun bagasi, dan lebih banyak faedah perjalanan yang akan datang pada 2018
  • Hantar wang secara percuma kepada rakan dan keluarga dengan serta-merta
  • BARU * hantar e-Ang Pow Tahun Baru Cina ini kepada orang tersayang anda dalam sampul merah maya




Keistimewaan Ahli Air Asia Blogger Community

Dengan pelancaran "besar" awal tahun ini BigPay kini mahu menjemput anda mendaftar melalui aplikasi BigPay. Ia percuma dan sebagai ahli #AABC, anda akan mempunyai akses kepada banyak faedah.

Cara Mendapatkan BigPay Card


Anda hanya perlu download app BigPay di google play store atau di App Store. Kemudian isikan detail anda, snap i/c dan selfie. buat pembayaran dengan min RM50 dan selepas 3 hari, anda akan mendapat card anda. Setiap kali anda membuat transaction, anda akan mendapat mata ganjaran AirAsia.

jadi tunggu apa lagi, dapatkan segera. untuk info lanjut layari https://www.bigpayme.com

Catat Ulasan

19 Ulasan

  1. Waa okay juga ni..thanx for sharing ris..

    http://www.byshaz.blogspot.my

    BalasPadam
  2. Menarik ni.

    Baru tahu pasal Bigpay.

    Terima kasih sebab kongsi pasal ni.

    BalasPadam
  3. Nice, Already apply, waiting for the card now.

    BalasPadam
  4. Nak bayar loan rumah, kereta, dll guna BIGPAY, mcam mana?

    BalasPadam
  5. Hey! Use the code KY27PK9KUQ when you sign up to BigPay and get RM10 for you to spend as soon as you activate your card.
    Just register on the app using this link:
    http://bigpay.link/referrals

    BalasPadam
  6. Stiap transaksi akan mendapatkan point.. point tu boleh ditukar ke duit tak ? Kalau boleh minim berapa point yg boleh ditukar ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. point tu tak boleh tukar duit... 😊

      Padam
  7. heloo..kad big pay ni bukan mcm kad kredit ke? yg kita berhutang dgn bank.?

    BalasPadam
    Balasan
    1. bukan...ni prepaid kad.. topup sendiri dlm kad.. ☺️

      Padam
  8. kalau toput ada caj tak mcm kalau kite beli toput telefon ke ?

    bayar bi ke?

    BalasPadam
  9. Untuk dapatkan airasia bigpoint,anda hanya perlu berbelanja menggunakan kad BigPay.
    Dapatkan kad BigPay hari ini dan dapatkan RM10 percuma melalui BigPay app!!! Caranya mudah.
    *DOWNLOAD BIGPAY APP DAN SIGNUP.
    *TEKAN PROMO/REFERRAL CODE "ARJQVUADKT "
    *TUNGGU 3-5HARI WAKTU BEKERJA UNTUD KAD BIGPAY SAMPAI KE ALAMAT YANG DIDAFTAR.
    *AKTIFKAN BIGPAY ANDA.
    Telah sedia maklum bahawa kad BigPay sama seperti kad debit atm mastercard anda. Kelebihannya, setiap RM20 yang anda berbelanja,anda akan mendapatkan point AirAsia. Dan banyak lagi kelebihan lain.

    #jangan lupa promo/referral code ARJQVUADKT setiap kali anda sign up untuk dapatkan RM10 percuma dan akan dikreditkan ke dalam akaun BigPay anda.

    Layari laman web https://www.bigpayme.com

    BalasPadam
  10. poitp dalda kad bigpay ada expired?

    BalasPadam
  11. boleh tk transfer duit dr mbb2u ke dlm bigpay.

    BalasPadam